divendres, 23 de maig del 2014

Atenció Pirata a la Vista!! :)

I per últim, i no menys important, us presento el Pirata Pio Pio :) Aquest pirata em fa molta il·lusió, perquè pel que fa a buscar imatges sóc força exigent i la veritat, em passo moltes hores perquè vull que siguin imatges divertides i que un cop les passem a la tela intento que quedin força bé. I aquest pirata va sorgir, d'un dia a classes de patchwork. Aquell dia, no tenia feina i només em quedava fer aquesta samarreta. Vaig buscar entre les imatges de la profe, però no m'agrada cap. Així que vaig agafar el telèfon i a buscar per internet. Finalment vaig anar trobant diferents pirates i vaig anar agafant d'un costat i d'un altre i aquest és el resultat :) Espero que us agradi :p

Aquesta samarreta ha anat per l'altre príncep de la casa, el meu cosinet Álex :)

Què us sembla?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada