diumenge, 9 de febrer del 2014

Així va començar l'Ingrid :)

Aquí us presentem el primer treball que va fer l'Ingrid :) una bossa pel seu GPS :) Aquí va aprendre a fer log cabin, posar una cremallera, una aplicació, buata i forro :) Aquest va ser el resultat...
 
No mireu gaire les teles... perquè vam tenir un petit problema... era el primer dia de classe... i dies abans havíem anat a comprar teles molt xules... Però l'Ingrid se les va deixar oblidades abans d'anar cap a Vidreres a treballar... així que jo abans de anar a Maçanet (que era on vam començar) vaig tenir la sort que a sota de casa tinc una botiga de patch... així que vaig anar allà i els retalls que tenien vaig agafar-los sense mirar si combinaven o no, ja que havia d'anar a buscar l'Ingrid a Vidreres per anar a Maçanet... I bé aquest va ser el resultat jejejejeje...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada