divendres, 3 de gener del 2014

Un álbum especial :) Carla 18 años!

Avui arribem a l'entrada número 100... havia de ser una de les més importants :) I així ho serà...
La meva cosina Carla, el passat 27 de juliol, va fer 18 anys... entre unes coses i altres no vaig tenir a punt el seu àlbum... però pel dia del tió, el vaig acabar. Així, que li vaig regalar.

La seva reacció, igual que la de tota la família, va ser de sorpresa i plena d'emocions. Recordant vbells moments que havíem passat juntes.. i encara ens falten moltes per passar...

Carla, ya te lo he dicho muchas veces, más que mi prima eres la hermana que nunca he tenido. Me encanta cuando me explicas tus cotilleos, cuando nos reímos juntas e incluso cuando nos enfadamos sobretodo cuando nos damos cuenta que nos hemos equivocado y lloramos como tontas... Siempre estaré a tu lado, aunque no nos veamos como quisiera... Te quiero con locura, no lo olvides :) 

Normalment, poso borroses les fotos però aquest cop, no, perquè s'ho mereix. Crec que tot el món ha de veure la cosina que tinc :)

Te quiero petarda <3


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada