dissabte, 21 de desembre del 2013

Tió Robat: Guarda Pinces d'estendre roba :)

Ara és època d'amics invisibles... i a mi (Rut) m'agrada sempre regalar coses fetes per mi :) així que buscant i buscant vaig trobar aquesta pàgina http://marinasope.blogspot.com.es/2012/03/sal-bolsa-guarda-pinzas_08.html i em vaig posar amb contacte amb la noia... ella molt amablement em va enviar el tutorial :) Muchas gracias por enviarme el tutorial :)

Va ser molt divertida la tarda amb les mestres :) Sobretot perquè totes saben que els meus regals són handmade... i es van estar discutint quin era el meu  regal... Es pensaven que ho havia embolicat tot mono, però aquest cop vaig agafar una capsa de sabates i la vaig forrar amb paper Pinotxo vermell... amb uns forats on hi havia uns cordills i un llaç ben senzill... (res de floritures jejejeje)
L'ho maco era per dins... on es van trobar el guarda pinces i els forats amb els cordills era una simulació d'un estenedor...

Finalment li va tocar a la TEACHE ANN!! una FAN del nostre blog :) Espero que ho gaudeixis!!

És un regal molt original per regalar aquests Nadal!! Què en penseu?!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada