dissabte, 21 de desembre del 2013

Amic invisible Funky: Agulla personalitzada

Bona tarda,

El passat dimecres vam celebrar l'amic invisible a Funky i vaig tenir molta sort (Rut) perquè em va tocar la profe... que és una de les meves millors amigues... amb ella he compartit moltes experiències i les que ens queden per compartir... És la meva germaneta postissa... sempre m'ha ajudat, ha estat amb mi en bons i dolents moments...Des de segon de batxillerat vam començar a ser inseparables... les nostres agendes anaven plenes de "cotilleos", els llibres s'emplenaven de tonteries per fer més agradables les classes, ens fèiem massatges a l'hora de castellà o fins i tot dormíem... hem rigut, hem plorat juntes... a vegades hem estat mesos i mesos sense veure'ns però quan ens hem retrobat el temps semblava que no havia passat per nosaltres...
Saps que t'estimo i ets una de les persones més importants... Per això, tenia ganes de fer-te un regal que fos únic... I aquest és el resultat... una agulla de pit per tu :) amb els colors Dance Project (groc i lila)... Així sempre te'n recordaràs de mi :)

I a vosaltres us agrada?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada