diumenge, 24 de novembre del 2013

Un nou premi!! Gràcies noemtoquislesagulles :)

 Bon dia :)

Avui estem molt contentes :) Perquè en una setmana ens han otorgat dos premis al blog :) Això és genial. Aquest cop el premi que ens han donat és "One lovely award" Estem molt i molt il·lusionades... gràcies aquests premis ens donem a conèixer dins d'aquest món cibernètic. Donem les gràcies a unes noies molt trempades, genials, úniques.. disposades al 100% ajudar als que comencem, marxoses, ingenioses, creatives... vaja un cóctel genial i explosiu barrejat amb moltes ganes d'ensenyar tot allò que fan... D'elles n'aprenem molt i són font de les nostres inspiracions. No en dubteu d'anar a donar un cop d'ull al seu bloc perquè no té desperdici. Elles són.... tarararararara... Noemtoquislesagulles!!! Gràcies :) 


 I ara em d'anomenar 7 coses que ens agradi fer :)

1- I: Tots els animals però sobretot estar amb els meus animals... gossos i conill porquí...
    R: La música m'apassiona. Sempre estic ballant i cantant.
2-  I: Jo sóc de menú infantil... així que amb uns bons macarrons sóc la dóna més feliç del món.
     R: Els dos plats que m'agraden més són: La Porra Fria de la iaia (és un salmorejo cordobés) i qualsevol cosa cuinada amb albergínia (moussaka, albergínia farcida...).
3 - I i R: El Cinema :) Anar a veure una bona peli. Jo (R) no anava gaire al cinema... i quan vaig conèixer a l'Ingrid no entrava per casa... sempre em trobaveu al cine jejejeje.
4- I i R: Mirar sèries... sobretot les policíaques. Bones, Mentes Criminales, Castle...
5- I i R: Ens agrada molt Viatjar!! La veritat que si hi haguès diners per tot estariem sempre amunt i avall :)
6- I: Llegir... la veritat que a vegades he anat a dormir tard llegint i no adonar-me de l'hora que era.  
    R: Passar-me hores i hores per l'ordinador buscant tutorials i coses a fer... a vegades massa... (m'encantaria llegir més... però el temps em limita molt... )
7- I i R: Les arts&craft!! ens encanta el patch, l'scrap... Fins arribar al punt d'oblidar-nos de berenar, d'esmorzar... realment quan treballem ens oblidem del món que ens envolta.

Ara ja ens coneixeu una mica més :) I ara toca el torn de conèixer altres blogs i altre gent ... costa molt perquè sovint els blocs que mirem o seguim... ja estan premiats o ja tenen un munt de seguidors... Però bé aquests que hem trobat són de gent molt trempades que fan coses realment boniques. Aquest cop he decidit ficar a tots els que creen amb scrapbook :) Perquè aquest món cada vegada m'agrada més.I realment fan coses molt maques :)

Fins aviat :) Petonets

http://elscrapdecuchi.blogspot.com.es/
http://scrapconojosdebuho.blogspot.com.es/
http://untrossetdelajesica.blogspot.com.es/
http://scrapbookingcrea.blogspot.com.es/
http://elblogdemrsdiaz.blogspot.com.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada